niedziela, 26 czerwca 2016

Śpioch + karuzelka + metryczka



Dzisiaj post trzy w jednym :) Na początek dobrze już Wam znany śpioch według wzoru Kristi Tullus. Jednak dzisiaj w innych kolorkach. Śpioch dla dziewczynki więc kolorek miał być inny niż niebieski,
a żeby nie było standardowo dziewczęco czyli róż postawiłam na żółty :) To połączenie kolorów bardzo mnie urzekło a misiu skradł moje serce.

Następna rzeczą z dzisiejszego zestawienia jest metryczka mojego projektu .
Całość miała współgrać kolorami z misiem i kolejną częścią zestawu. 

Ostatnim elementem jest karuzela nad łóżeczko. Kolory pasują do pokoju dziewczynki. Karuzelka jest wykonana na podstawie kilku wzorów modyfikowanych przeze mnie. 
Jak Wam podoba się dzisiejszy komplet? 











Do zobaczenia ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz